200 000 fanoušků na Facebooku! To musíme oslavit.

Stále máme čerstvě v paměti, kdy jsme pořádali velkou soutěž o skútr v hodnotě 60 000 Kč, na počest 100 000 fanoušků. Uplynuly cca dva roky a můžeme uspořádat další velkou oslavu, protože je nás už více než 200 000! Na poměry České Republiky a Slovenska je to opravdu velké číslo, o to víc nás těší Vaše přízeň. Co vše se během existence našeho profilu odehrálo? Jak jsme toho dosáhli? A co vás čekají za soutěže? To vše v následujícím článku.

Facebook

Jak to všechno začalo?

Psalo se září roku 2009, kdy jsme i my vstoupili do modré sítě, která vládne světem. V té době nebyl Facebook v česku tolik známý a populární, ale my máme rádi podchyceno vše od začátku. Fanoušků bylo málo a jistě si vzpomínáte, co tehdy frčelo. Různé aplikace typu „zjisti, kolik budeš mít dětí“ nebo „komu si podobný“ apod. Ani hry tehdy nebyly pozadu, čehož bylo FarmVille důkazem (sklízet obilí, kukuřici a jablka, na to byl čas vždy). O to víc bylo těžší prosadit se s firemní stránkou a sdělit něco zásadního lidem. My to však nevzdávali a snažili se dál.

Zajímavost: V roce 2009 vznikla také multiplatformní aplikace WhatsApp, kterou o 5 let později Facebook koupil za 21,8 miliard dolarů. V současné době tuto aplikaci využívá více jak miliarda uživatelů. 

Během následujících let měnil Facebook několikrát svou podobu, což většinu uživatelů štvalo, ale my jásali. Konečně začal Facebook dělat něco i pro fanouškovské stránky. Mohli jsme Vám tak lépe přizpůsobovat obsah, který Vás baví a zajímá. Díky tomu rostla návštěvnost a vše se začalo vyvíjet dobrým směrem.

100 000 fanoušků! Důvod k první velké oslavě.

Dalším významným milníkem byl rok 2014, kdy jsme začátkem roku dosáhli 100 000 fanoušků. Více jak 4,5 let jsme se snažili, abychom tohoto krásného čísla dosáhli. Proto jsme měli obrovskou radost, a jak už je zmíněno v úvodu, velká soutěž byla na místě.

Název „Vypátrej si skútr“ jasně vypovídá, o co šlo. Každý den měl soutěžící za úkol rozpoznat z malé části obrázku, o jaký produkt se jedná. Samozřejmě z naší nabídky. Následně bylo nutné jej umístit do „slepé mapky“ a kdo byl nejblíže, získával nejvíce bodů (100b). Druhé nejpřesnější umístění získávalo 99 bodů a postupně se rozdávalo až do 1 bodu. Pokud jste chtěli získat nějaké bonusové body, stačilo odpovědět na otázku na konci soutěže. Za 30 soutěžních kol se body sečetly a měli jsme vítěze!

Pár informací o soutěži:

  • Soutěže se účastnilo celkem 5 175 fanoušků
  • Prvních 10 výherců se účastnilo všech 30 soutěžních kol
  • Celkem jsme rozdávali 30 cen
  • Soutěž byla více jak 16 000x sdílena (za sdílení se nezískávaly žádné bonusy)
  • V průběhu soutěže (30 dní) lajklo naši stránku více jak 10 000 nových fanoušků

Banner soutěže o skútr

Ani tentokrát vás soutěže neminou!

Nebudeme Vás napínat, i tentokrát se můžete těšit na soutěže o hodnotné ceny. Chceme, aby měl možnost se zapojit opravdu každý, proto se bude jednat rovnou o několik desítek soutěží, které nebudou na sobě závislé. Aby byla šance ještě větší, odstartujeme po prázdninách (abychom neznevýhodnili ty, kteří tráví své volné chvíle na dovolené) a soutěž potrvá minimálně jeden měsíc, tedy celé září.

A o co budeme soutěžit? Ještě než nás bylo 200 000, měli jsme celkem jasno. Nic jiného, než 200 000 fanoušků = 200 cen přijít nemohlo. Ano, čtete správně! Budeme rozdávat 200 cen, proto je šance opravdu velká. Soutěže budou různorodé, od tipovaček, přes hádanky až po vlastní kretivitu.

Pojďme si to shrnout:

  • soutěž o 200 cen
  • start začátek září
  • průběh minimálně 1 měsíc
  • několik desítek soutěží nazávislých na sobě
  • velká šance na výhru

Věděli jste, že? Celkem jsme za existenci inSPORTline profilu pořádali více než 30 soutěží a rozdali přes 100 cen v hodnotě téměr 150 000 Kč. Našich fanoušků si vážíme. 

Na závěr bychom Vám všem chtěli ještě jednou poděkovat a vzhůru k dalšímu milníku! Třeba 500 000 fanoušků. To je výzva, ne? :-) Sledujte nás na FacebookuInstagramuTwitteruGoogle+ a Youtube.

Zpět na kategorii